SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Mode Art Design

Chciałam się z Wami podzielić pewną informacją.

Otóż jakiś czas temu, tuż po osławionych Targach Złotniczo - Jubilerskich (jednak coś dobrego z nich wynikło), nawiązałam współpracę z  Galerią Mode Art Design.



To co od pierwszej chwili mnie do niej przekonało, to podejście założycielek - dynamicznych, przedsiębiorczych, przesympatycznych kobiet, do swojego dzieła.

Nareszcie trafiłam na kogoś, kto rozumie mnie i moją twórczość.

Do tej pory 'obijałam' się jedynie, jak przypuszczam większość z Was, po platformach sprzedażowych, gdzie nie liczy się jakość, a ilość.
Gdzie nie liczy się sztuka sama w sobie i niepowtarzalność dzieł, a masówka.
Minimalizm, powielanie, ilość ofert.

W efekcie to co piękne i wyjątkowe, ginie w zalewie twórczości wszelkiego rodzaju i staje się 'nieodnajdywalne' dla tych, którzy cenią sobie oryginalność, jakość i piękno.

Właśnie do takich osób założycielki Mode Art Design kierują swoją Galerię.

To właśnie tam przeniosłam swoje wszystkie najwspanialsze i najbardziej wyjątkowe prace.

Serdecznie polecam!

Pozdrawiam,
AldonaK/Seal-Art



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz