SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

TARGI PREZENTÓW ARTYSTYCZNYCH - STREFA HANDMADE - KIELCE 30.11/01.12.2013

Kochani, chciałam Was z dumą poinformować, że w listopadzie wezmę udział w moich pierwszych w życiu TARGACH - i to nie byle jakich!
Impreza jest naprawdę duża i imponująca:)
Stoiska piękne, obszerne i profesjonalne.
Zapewne wydaje Wam się że do listopada jeszcze kuuuupa czasu, ale czas jak wiemy, to pojęcie względne.
Jak dla mnie, to te targi mogłyby się odbywać za rok, miałabym większą pewność że się dobrze przygotuję.
Ilość biżuterii, którą muszę 'wyprodukować' chcąc się godnie zaprezentować, jest dla mnie zatrważająca. Ale zrobię co w mojej mocy, bo nareszcie mam szansę pokazać swoje dzieła szerszej publiczności, bezpośrednio i nie przez szklany ekran.
Jeśli macie ochotę pooglądać, podotykać i spotkać się ze mną osobiście - ZAPRASZAM SERDECZNIE do KIELC w ostatni listopadowy weekend tego roku!
Czas o tyle sprzyjający, że tuż tuż przed mikołajkami i Świętami - będzie można uzupełnić prezenty.
A będzie na co popatrzeć:) Szykuję dużo, nowych kolekcji!

Pozdrawiam,
AldonaK/ Seal-Art


2 komentarze:

  1. kurcze do Kielc troche daleko...zapraszamy do Poznania :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko będzie okazja - z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń