SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

wtorek, 11 czerwca 2013

Co nowego...

   Lata świetlne minęły, od kiedy miałam okazję coś tu dla Was i dla siebie napisać.
Proza życia i codzienne zajęcia, złapały mnie i przydusiły do samego gruntu...
Ale! - to nie znaczy że przez ten czas nic nowego nie tworzyłam!
Pomiędzy jednym, a drugim prozaicznym zajęciem, usiłowałam chociaż na chwilę uciec w świat pasji...poniżej kilka fotek poglądowych na temat tego, czego niebawem możecie się spodziewać.
Trochę wzorów 'koronkowych', trochę prostych. Jeden, szczególnie mi się podoba - naszyjnik w prostej formie "patyczków", ale z jakim pazurem;)
Do kompletu powstała już powalająca bransoletka! Niebawem znajdziecie je w sklepach, a na razie popatrzcie jak powstawały...

 



AldonaK/Seal-Art

6 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe te patyczki :) W ogóle fajne rzeczy robisz, oglądałam na DaWandzie. A taką bransoletkę z pozszywanych kwadracików już gdzieś u kogoś widziałam... czy to jest jakiś odpłatny wzór, czy po prostu zrobiłaś taką samą? Bo to różnie bywa z tymi prawami autorskimi... A może Tobie ktoś ten pomysł podprowadził? To poszukam gdzie to widziałam ;D
    Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie:)
    Niestety muszę przyznać bez bicia, że te wzory akurat nie są moje. Uczciwie zakupione z Beading Daily:)
    Każdy jednak nieco zmodyfikowany - kolorystycznie np., a w przypadku kwadracików, wykonałam wersję znacznie uproszczoną. Oryginalny wzór bransoletki składał się z trzech rzędów takich połączonych kwadracików. Jeśli mam być szczera, zwyczajnie nie starczyło mi cierpliwości:) nie lubię wykonywać prac, które polegają na powielaniu wielu małych elementów, które potem trzeba połączyć. Ta bransoletka wyjątkowo mi się spodobała, ale nie starczyło mi weny, żeby ją rozbudować. Czasem lubię skorzystać z czyjegoś wzoru, jednak największą satysfakcję dają mi moje projekty, bo są nieprzewidywalne:) nigdy do końca nie wiem, co wyjdzie spod moich rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje talentu :) Ja mam 2 lewe ręce ;) Ale moja sąsiadka też trochę dłubie w biżuterii to się opatrzę ;D Ona robi trochę inne rzeczy - głównie kulki oplata, albo węże na szydełku. Twoje prace są wyjątkowe bo takie inne i jakby małe dzieła sztuki. Pozdrawiam i życzę sukcesów. Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa:) cieszę się że to, co robię się podoba, bez tego nie mogłabym nawet marzyć o realizowaniu swoich pasji. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Żmudna praca z takimi koralikami - gratuluję cierpliwości! Będę odwiedzać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, ale jaka satysfakcjonująca:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń