SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

niedziela, 24 maja 2015

SZUFLADA raz jeszcze:)

Po raz kolejny postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu SZUFLADY.
Jak już wcześniej pisałam, uwielbiam wyzwania, bo jeżeli pojawia się temat, który w jakikolwiek sposób działa na moją wyobraźnię, wizje dzieł wręcz mi się lęgną;)


Tym razem tematem wyzwania jest GEOMETRIA...



...Zjawisko niby niezwykle uporządkowane i kierujące się ścisłymi regułami, z drugiej strony jakże kreatywne, barwne, nieskończone i dające nieskończenie wiele możliwości:)
W powyższym temacie, sama jakoś skrystalizowała mi się wizja kolorowej, energetycznej bransoletki.


Wykonana z koralików Miyuki Delica w formie trójkącików 3D i kaboszonów LunaSoft, które od zawsze zachwycają mnie swoją miękkością i satynowym połyskiem.

Wykończona ekologiczną tym razem skórką w kolorze czerwonym, zapinana na regulowane pętelkowe zapięcie z koralików i uroczą kuleczkę:)
Największym wyzwaniem było dla mnie zdecydować, w jakim porządku kolorystycznym i jakiej formie dopasować te trójkąciki do kółek. Możliwości było niemal nieskończenie wiele. Dłuższy czas spędziłam nad matą, bawiąc się, niczym dziecko klockami i przekładając trójkąciki raz tu, raz tam.
Koniec końców osiągnęłam konsensus i dziś prezentuję efekt końcowy:) Powiem tak - BAAARDZO mi się podoba:)
A to połączenie prostych, geometrycznych form narobiło mi niezwykłej ochoty na następne dzieła w tym stylu. Nabrałam rozpędu i właśnie tworzę kolczyki;)


A oto bransoletka "GEOMETRIA" w pełnej krasie - gotowa na wyzwanie SZUFLADY;)








Pozdrawiam serdecznie, 
AldonaK/Seal-Art



6 komentarzy: