SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

czwartek, 26 marca 2015

KREATYWNY KUFER - WYZWANIE

Po raz kolejny, niezawodny KREATYWNY KUFER, daje mi możliwość wykazania się:)
Powrotu do tego co kocham najbardziej, czyli wypracowanego, wyczarowanego Bead Embroidery.
Tym razem tematem przewodnim wyzwania jest WRÓŻKA.


Tego typu bajkowa, magiczna tematyka zawsze działa na moją wyobraźnię.
Tworzyłam już podobne dzieła, a moje jak dotąd ukochane o pokrewnej tematyce, to bransoletka "Tajemniczy Ogród". Pamiętam każdą chwilę jej tworzenia. To jak na bieżąco, powstawała 'z niczego', z jakiejś bliżej niesprecyzowanej wizji - koralik za koralikiem. Aż powstało coś, co zachwyca mnie do dziś.


Nadszedł jednak czas, kiedy do mojego ukochanego "Tajemniczego Ogrodu", dołącza "Ogród Wróżek" - w odpowiedzi na wyzwanie Kreatywnego Kufra:)
Przyznam szczerze, że w mojej opinii, to najlepsze jak dotąd moje dzieło w technice Bead Embroidery.
Zachwyca mnie w nim wszystko - forma, przekaz, misterne dopracowanie szczegółów, oraz ciekawe uważam połączenie bajkowej, bogatej tematyki z minimalistycznym, prostym, skórzanym wykończeniem. Daje to wyjątkowy, niepowtarzalny efekt. Bransoletka prezentuje się wspaniale tak z przodu, jak i z tyłu:)
Również po raz pierwszy od dawna mam wrażenie, a nawet pewność, że zdjęcia, choć doskonałe, nijak nie oddają jej czaru:)
A oto i ona - moje nowe ukochane dzieło - dziecko:

"OGRÓD WRÓŻEK"






Dodatkową ciekawostkę stanowi fakt, że twarze Wróżek, wykonane przeze mnie z masy Fimo świecą w ciemności, dając bardzo intrygujący efekt;)


Pozdrawiam, 
AldonaK/SealArt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz