SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

wtorek, 24 lutego 2015

aNTYREKLAMA...


Ja nie wiem, czy powinnam to pisać...:)
Powiem szczerze, że zaczynam panikować....

Jak przed swoimi pierwszymi w życiu Targami...albo jeszcze gorzej...
Kiedy czytam: "swoją obecnością zaszczycają nas ambasadorzy wielu państw, gwiazdy z pierwszych stron gazet, telewizja, opiniotwórczy dziennikarze", to nie powiem co mi się marszczy..
Swoim zwyczajem zadaję sobie pytanie: rany Boskie, kobieto, gdzie Ty się pchasz!
Grunt to samokrytyka...Zmora mojego życia. Niestety zawsze brakowało mi tej przebojowości, która innym pozwala śmiało przeć do przodu. O wierze w siebie nie wspomnę.
Nie ważne ile pozytywnych opinii słyszę na temat swojej twórczości - zawsze i ciągle wydaje mi się nie na takim poziomie na jakim chciałabym ją widzieć...
Czy też tak macie?
A tymczasem...zamiast dumnie wypinać pierś, mam ochotę zawołać - ratunku...



Pozdrawiam,
AldonaK/Seal-Art

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz