SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

środa, 21 maja 2014

WYZWANIE - KREATYWNY KUFER

Czas na rzeczywiste drugie podejście.
Tym razem tematem wyzwania w Kreatywnym Kufrze jest fotografia - główny temat zdjęcia autorstwa MrÓ - 'MAKI'.
Będąc nadal w trakcie tworzenia nowej kolekcji LEATHER - LIKE, nadal zafascynowana ponownym odkryciem ściegu peyote, wykonałam bransoletkę z koralików Toho 11, w połączeniu z szarą, naturalną skórą.
Efekt bardzo mi się podoba:) A Wam?








Pozdrawiam,
AldonaK/Seal-Art

4 komentarze:

  1. śliczna, podoba mi się bardzo, powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, takiej jeszcze nie widziałam. Jest śliczna, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!! Na prawdę mi się podoba!! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję:) Strasznie się cieszę że się podoba:)

    OdpowiedzUsuń