SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

poniedziałek, 26 października 2015

Kreatywne KUFROWE wyzwanie.

Po dość długiej przerwie, mając chwilę wolnego, postanowiłam wziąć udział w kolejnym wyzwaniu KREATYWNEGO KUFRA.
Niezwykle spodobała mi się kolorystyka zdjęcia autorstwa  MrÓ, która miała zainspirować nas do stworzenia nowego dzieła.


Pomysł zrodził się niemal natychmiast.
Miałam akurat na stanie przepiękny kaboszon labradorytu i resztę materiałów.
Pamiętacie na pewno o moim zachwycie nad jedwabiem SHIBORI. Ach gdybym go miała, jakież absolutne cudo mogłoby z niego w tej kolorystyce powstać!
Ponieważ jednak jak wiemy, jest on praktycznie niedostępny, postanowiłam wykorzystać i wypróbować to, co akurat łatwo znaleźć, czyli pasma jedwabiu SARI.
Przyznam że dają dość ciekawy efekt. Nie można nimi osiągnąć efektu trójwymiarowości, jak w przypadku SHIBORI, ale za to wzór tworzony z ich pomocą wygląda jak namalowany:)

Stworzyłam więc bransoletkę, którą nazwałam 'MGLISTA', ponieważ nieodparcie kojarzy mi się z zamglonym, nieco oszronionym, jesiennym porankiem.

Dodatkowo wykorzystałam w niej kaboszony z agatu i jadeitu, koraliki Toho i Delica.
Brzegi bransoletki wykonane są z mięciutkiej, szarej skóry naturalnej, spód zaś z czerwonej, ekologicznej skórki.

Wyszło dość ciekawie i mam ochotę dalej eksperymentować z pasmami jedwabiu SARI.
A oto ona - bransoletka 'MGLISTA' - zdjęcia autorstwa nadwornego fotografa Seal-Art: SergiuszaK.


Pozdrawiam, 
AldonaK/Seal-Art



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz