SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

poniedziałek, 27 lipca 2015

SZUFLADA - WYZWANIE

Kolejne wyzwanie - piękne, letnie, ciepłe...Czego chcieć więcej?:)
Kto z nas nie kocha letnich, barwnych zachodów słońca? Zachody słońca nad morzem natomiast należą do tych najbardziej czarownych. Każdy chciałby je zatrzymać, złapać i przechować, aby móc wracać do nich w bure, zimne, jesienne dni...
Dzięki wyzwaniu SZUFLADY:

mi również udało się utrwalić piękny, nadmorski zachód słońca, już nie tylko na fotografii, ale na 'kawałku' swojej biżuterii:)
Stworzyłam bransoletkę w technice peyote, z koralików Miyuki Delica, które pozwalają na osiągnięcie wspaniałego, misternego, delikatnego efektu.
Wybrałam tę prostą formę bransoletki, ponieważ barwy, jakie oferuje powyższa tematyka są na tyle bogate, że nie trzeba ich już niczym innym urozmaicać:)
Stworzyłam więc mały widoczek z koralików - zachód słońca nad morzem, słońce zaś wyczarowałam z kaboszonu Luna Soft. 
Bransoletka zapinana jest na zapięcie typu slide, połączone z pracą kryształami Swarovski.
Całość niezwykle mi się podoba, wspaniale iskrzy - jak ostatnie promienie słońca na falach i daje uroczy efekt na ręku:)
Oto ona - bransoletka:

"ZACHÓD SŁOŃCA"




Pozdrawiam, 
AldonaK/Seal-Art


11 komentarzy:

  1. Udało Ci się uzyskać bardzo ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa, a efekt wyszedł niezwykle malarski :) Trochę impresjonistyczny, ale jestem nim zauroczona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kabaszon

    OdpowiedzUsuń
  4. Koleżanka powyżej ma rację ty wymalowałaś zachód słońca koralikami na bransoletce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za słowa uznania:) same na pewno wiecie jakie to wspaniałe uczucie gdy nasza twórczość przemawia do innych:)
    W wyzwaniach nie chodzi o wygraną, tylko właśnie o ten zachwyt;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała ta bransoletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny wzór! Wygląda jak prawdziwy zachód słońca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny zachód słońca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite, wygląda to niezwykle !
    Idealne ujęcie tematu :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo dziękuję za wszystkie słowa uznania:)
    Nie sądziłam że moja bransoletka aż tak Wam się spodoba:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń