SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

czwartek, 23 kwietnia 2015

WYZWANIE w SZUFLADZIE

W poszukiwaniu nowych wrażeń;) postanowiłam tym razem zajrzeć do SZUFLADY.
Tam znalazłam wyzwanie, które - cóż - stworzono jest wręcz, aby zaspokoić moją pasję twórczą i uwolnić tkwiące w głowie wizje;)
Temat - POLSKI FOLKLOR...
...czyli coś, co kocham przeobrażać w biżuterię, ponieważ mnogością barw i kształtów, które w sobie zawiera, pozwala niezwykle rozwinąć skrzydła:)

Mając w pamięci moje Folkowe Koguty wyróżnione w KREATYWNYM KUFRZE w wyzwaniu "Łowicz", z trudem oparłam się pokusie kolejnej peyotowej bransoletki w tym samym stylu:)

Ponieważ jednak, jak każdy twórca, chciałabym ewoluować i tworzyć za każdym razem coś niepowtarzalnego, postanowiłam pokusić się o coś zupełnie odmiennego.

Moją ukochaną techniką jest bead embroidery, a to tego kocham łączyć go z naturalną skórą i to łączyć tak, żeby nieco zaskakiwał. Wykonałam więc bransoletkę inspirowaną krakowskimi strojami ludowymi, a dokładniej - damskim gorsecikiem;)

Bransoletka powstała w całości na skórze naturalnej.
Jej centrum stanowi dość swobodnie ujęta wizja gorsetu, sznurowanego skórzanym rzemyczkiem.
Centralny element wyszytych kwiatów to szklane kaboszony i kaboszony Luna Soft.
Bransoletka w sumie została wykonana z czterech oddzielnych części, przy czym dwie centralne części połączone są od góry wiązaniem, od dołu peyotową wstawką.
Bransoletka zapinana na guzik i pętelkę z koralików.
To co podoba mi się w niej najbardziej, to po raz kolejny - jak w przypadku "Ogrodu Wróżek",
zestawienie niezwykle wymyślnego motywu przewodniego, z prostym i minimalistycznym, skórzanym wykończeniem.
Bransoletka równie ciekawie prezentuje się od spodu, ponieważ do jej wykonania użyłam 3 odcieni skóry , co daje bardzo ciekawy efekt w wyniku połączenia ich 'szwami' z koralików.


Ale dość tych opisów:)
Oto i ona - BRANSOLEKTA "KRAKOWIANKA", którą zgłaszam w Wyzwaniu SZUFLADY










Pozdrawiam, 
AldonaK/Seal-Art

10 komentarzy:

  1. Prawie jak mały gorsecik wkomponowany w bransoletkę super interpretacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! Piękne podejście do tematu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na bogato efektowna pięknie kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Przepiękne nawiązanie do krakowskiego kubraczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję:) Cieszę się że Wam się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Feeria ludowych barw. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny pomysł z gorsecikiem :) Wspaniała bransoleta .

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję:)
    Visell - cała przyjemność po mojej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęka mi opadła, śliczności!

    OdpowiedzUsuń