SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

I'M completely SHERLOCKED...

Otóż to:)
Inspiracje do własnej twórczości, odnajdujemy czasem, jak wiemy, w najmniej spodziewanych rzeczach i zjawiskach.
Główną inspiracją do powstania mojej nowej kolekcji LEATER-LIKE, bransoletek wykonanych z koralików, w połączeniu ze skórą, był fenomenalny serial BBC ONE - "SHERLOCK".
Kto oglądał ten się nie dziwi, kto nie widział - koniecznie niech zobaczy - naprawdę warto:)
Pomijając absolutne nowatorstwo, niebanalną fabułę opartą na powieściach Conan Doyle'a, a tak nieoczekiwanie trafnie przeniesioną we współczesne czasy, błyskotliwy humor, wyjątkowość tytułowego aktora, rewelacyjną muzykę; ten serial to kopalnia pomysłów:) Haseł i symboli, które wspaniale nadają się do przeniesienia na różnego rodzaju dzieła.
To właśnie dzięki tej chęci przeniesienia, przeprosiłam się ostatecznie ze ściegiem Peyote, bo chyba tylko on się perfekcyjnie nadawał do tego celu. No może jeszcze mój ukochany ścieg w jodełkę, ale nie dałby w tym wypadku tak 'czystego' efektu:)
Dzięki temu powstała kompletnie nowa kolekcja, która dopiero się rozrasta i w której zdecydowanie zasmakowałam.
Otwiera bowiem przede mną nieskończenie dużo możliwości. Pomijam konkretne hasła i wzory pochodzące z własnych zachwytów, ale też daje możliwość personalizacji na życzenie klienta:)
Jak w przypadku wszystkich moich dzieł, bransoletki są niepowtarzalne. Dostępne w jednym, wyjątkowym egzemplarzu. Mam nadzieję że Wam spodobają się tak samo jak mi.


AldonaK/Seal-Art

2 komentarze:

  1. Jejku są świetne. Sama bym chciała takie mieć. Pytanie, czy można je gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)
    Jasne że można:)
    Wszystkie są na DaWandzie: http://pl.dawanda.com/shop/SealArt, obecnie nawet w noworocznej wyprzedaży;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    AldonaK/SealArt

    OdpowiedzUsuń