SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

poniedziałek, 24 marca 2014

WYZWANIE...

Podejście drugie....
Otóż muszę na wstępie wyjaśnić, że od dawna nosiłam się z zamiarem wzięcia udziału w Wyzwaniach Kreatywnego Kufra. 
Chciałam wreszcie zaistnieć w sensie obecności, nie tylko w butikach internetowych, ale też w konkretnej społeczności, z którą wiąże mnie pasja tworzenia:)
Ponieważ jednak cierpię na permanentny brak czasu, zwykle albo okazywało się że termin upłynął, albo tematyka nie ta, albo jeszcze coś innego...
W ubiegłym miesiącu wstrzeliłam się wreszcie w temat wyzwania, a przynajmniej tak mi się wydawało - LORELAI - nimfa o dość kontrowersyjnej osobowości, aczkolwiek niewątpliwie wyjątkowej urody:)
Przeszukałam swoje dzieła i wystawiłam jedno z nich - naszyjnik o roboczej nazwie 'GORGONA', będący moją wprawką do techniki Soutache, połączonej z haftem koralikowym. 
Doskonale korespondował z tematem.
Niestety - falstart....
Dzięki uprzejmości Pracowni Floressy, okazało się że cóż - twórca, czyli ja, nie doczytał REGULAMINU:(
Dzieło wystawiane w WYZWANIACH, musi być nowe, wykonane specjalnie na tą okazję i nie publikowane nigdzie wcześniej. Wycofałam się więc i zabrałam do roboty:)
I oto jest:) Utrzymana w karaibskich odcieniach bransoletka w technice beading "SYRENI ŚPIEW".
Zgłaszam ją na WYZWANIE w KK:)





Pozdrawiam, 
AldonaK/Seal-Art

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz