SEAL-ART: Biżuteria dla pewnych siebie, kolorowych Kobiet z pasją...:)

czwartek, 21 marca 2013

Halo, to ja:)

Witam Wszystkich!

Rozpoczynam swoją przygodę z blogiem:)
To chyba dobry moment na nowy początek – mam na myśli wiosnę – która ponoć już przyszła, chociaż wcale tego nie widać:)
Na moim blogu będę chciała zapoznać Was z moją twórczością, z nowymi pomysłami, a czasami także pokazać proces tworzenia niektórych „dzieł”:)
Mam nadzieję że z dnia na dzień moja obecność tu będzie coraz częstsza, a Was – zaglądających do mnie będzie coraz więcej.
Zachęcam do komentarzy i opinii na temat moich prac – będzie to dla mnie bardzo pomocne i pozwoli podejść do nich z większym dystansem, bądź też bezkarnie popaść w samozachwyt;)
Pozdrawiam serdecznie!
Aldona K, SealArt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz